

FAQ - Vaak gestelde vragen
Voor het bestellen
Hoe koop ik een bril kopen bij jullie?
Hoe weet ik of de bril mij past?
Hoe kies ik de grootte van mijn bril?
Heb ik een oogmeting nodig om een bril te bestellen?
Kan ik de oogmeting van mijn contactlenzen gebruiken om een bril te bestellen?
Kan ik mijn oogmeting ook gebruiken als ze niet meer geldig is?
Kan ik een bril bestellen zonder sterktes?
Productinformatie
Zijn de monturen flexibel?
Ik heb een sterke correctie, welke meerprijs moet ik betalen?
Hoe kan ik verdunde glazen bestellen?
Wat betekent een prisma?
Verdonkeren jullie glazen in de zon? Verkopen jullie meekleurende glazen?
Meekleurende glazen verdonkeren niet in de auto, is dat normaal?
Kan ik een bril met multifocale glazen bestellen?
Welk type multifocale brillenglazen biedt u aan?
Kan ik een offerte aanvragen voor multifocale brillenglazen?
Heeft u een garantie op uw multifocale brillen?
Biedt u degressieve brillen aan?
Biedt u leesbrillen aan?
Produceert u ook een computerglazen (anti blue coating)?
Waarom kan ik geen multifocale bril met de anti-blue coating bestellen?
Wordt de bril geleverd met een brillendoos?
Is het mogelijk om een andere lengte van brillenpootje te hebben?
Ik wil een merkbril met corrigerende glazen bestellen, maar dit lukt niet, hoe komt dat?
Zijn uw merkbrillen authentiek?
Ik wil een bril op sterkte kopen, zal de bril op sterkte het logo van het merk dragen?
Ik heb contactlenzen besteld, maar ik heb een fout gemaakt in de correctie, kan ik deze naar u terugsturen?
Ik ben allergisch voor nikkel, welk(e) montu(u)r(en) zou u aanraden?
Kunt u mij proeflenzen sturen?
Ik kan geen kinderbril vinden, is dat normaal?
Hoe bestellen
Mijn foto verschijnt in mijn account maar niet in de test-module, hoe doe ik dat?
Hoe voeg ik mijn sterktes toe?
Mijn oogmeting komt niet overeen met wat uw site vraagt, wat moet ik doen?
Kan ik glazen bestellen en mijn montuur bewaren?
Ik wil graag een randloos montuur bestellen maar kan ik grotere glazen hebben?
Hoe meet ik mijn pupilafstand? Is dit nodig?
Ik heb een kortingscode ontvangen maar ik kan deze niet gebruiken, hoe komt dat?
Betaling
Welke betaalmethoden worden op uw site geaccepteerd?
Hoe werkt een betaling via Paypal?
Ik word om een kortingscode gevraagd voordat ik mijn bestelling bevestig, wat betekent dat?
Ik heb betaald via PayPal, maar ik kan mijn bestelling niet vinden op mijn klantenrekening, hoe komt dat?
Ik heb betaald via PayPal maar ik kan mijn betaling niet terugvinden op mijn account, hoe kan dat?
Is het mogelijk om in deel of bij ontvangst te betalen?
Levering
Wat is de levertijd?
De status van mijn bestelling is in levering. Wat betekent dat?
Is het mogelijk om een spoedbestelling aan te vragen?
Naar welke landen wordt er verzonden?
Dienst na verkoop
Wat als mijn bril niet past?
Ik heb mijn bril ontvangen, maar ik realiseerde me net dat ik een fout heb gemaakt in mijn correcties en helaas heb ik mijn oogmeting niet bijgevoegd, wat kan ik doen?
Mijn nieuwe bril is stuk, wat kan ik doen?
Diensten en garantie
Hoe stel ik mijn bril bij?
Is er garantie op al uw brillen?
Als mijn ogen zich niet kunnen aanpassen aan multifocale glazen, wat moet ik dan doen?
Hoe maak ik mijn bril schoon zonder dat er krassen ontstaan?
Kan ik mijn eigen montuur bewaren (en enkel glazen bestellen)?
Zijn de retourkosten voor mijn rekening?
Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden! Wat moet ik doen?
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via support@brillen24.nl wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.