Skip to main content

Retour en klacht

Heb je een probleem of voldoet je bril niet aan je verwachtingen? Geen zorgen! Wij bieden garantie op al onze brillen en glazen. Of je nu niet goed door je bril kunt zien, ze niet de juiste maat zijn of je ze niet vindt passen, je hebt 30 dagen de tijd om ze gratis naar ons terug te sturen.

Let op: we hebben ons retourproces gewijzigd. Als je een bestelling retourneert die vóór 1 maart 2025 is geplaatst, kunnen we helaas alleen een terugbetaling aanbieden – geen omruiling. Voor het verwerken van jouw aanvraag kun je ons mailen via return-b24@brillen24.nl als je in Nederland woont of via return-b24@brillen24.be voor België.

Dit is hoe je jouw brillen die na 1 maart 2025 zijn besteld, retourneert:

  1. Log in op je klantaccount
  2. Selecteer het product/de bestelling die je wilt retourneren
  3. Selecteer ‘Retourneer producten’
  4. Vul het formulier in (reden voor retour en gewenste volgende stap)
  5. Ontvang een e-mail met een UPS retourlabel (dit kan thuis of bij de UPS afgiftelocatie worden uitgeprint)
  6. Retourneer je bril(len) en accessoires gratis (binnen Nederland en België)
  7. Als je op factuur hebt betaald, neem dan contact op met Klarna.
  8. Zodra de retourzending door ons is verwerkt, zullen wij je per e-mail op de hoogte stellen
     

Retourbeleid:

Als je niet tevreden bent met jouw montuur, kun je eenvoudig gebruik maken van ons retourbeleid en zullen wij je volledig terugbetalen.

 

30 dagen geld-terug-garantie:

In Nederland en België bieden wij 30 dagen geld-terug-garantie op alle producten, vanaf de dag dat je bestelling bezorgd is.

Voor meer informatie, bekijk onze algemene voorwaarden.

Opmerking betreffende merkzonnebrillen met glazen:

Voor het retourneren van merkzonnebrillen met glazen, verzoeken wij de volledige bestelling terug te sturen, inclusief de originele glazen die door ons zijn geleverd.

Helaas is het niet mogelijk om een paar gepersonaliseerde merkzonnebrillen zonder de originele (door ons geleverde) glazen terug te sturen.

Veelgestelde vragen:

Klachten